Podmínky

Provozovatel:

Milen Slabová

Jiráskova 4191

Chomutov 430 03

IČ: 75487039

Tel. +420 737116213, +420 722942659

email:   obchod@badikov.cz

Číslo účtu: 7509940267/2010

 

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující potvrzením závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodání zboží. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

 

Nabízíme Vám možnost elektronického nákupu na www.obchod.badikov.cz, kde můžete nakupovat non-stop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku přes eshop, nebo přes telefon +420 737116213,+420 722942659 (po-pá 8-19 hod) také nabízíme možnost objednání přes e-mail obchod@badikov.cz.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, služby, kapacita a ostatní údaje jsou převzané z dokumentů dodanými vyrobci.  V případě nesrovnalostí Vás budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti Vaší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím (elektronickým odesláním objednávky kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku", odesláním objednávky přes email, telefonicky apod.).

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin. Uvedená lhůta expedice zboží platí od následujícího pracovního dne od přijetí objednávky. Potvrzení přijetí objednávky Vám zašleme e-mailem, o odeslání zboží budete taktéž informováni e-mailem, který jste si uvedli ve Vaší registraci. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete zrušit a to  do námi Vám potvrzené objednávky emailem nebo také  telefonicky +420 737116213, +420 722942659 či e-mailem obchod@badikov.cz a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

5)DOPRAVA, POŠTOVNÉ, ZPŮSOB ÚHRADY  tyto informace jsou součástí našich Obchodních podmínek!

Rozvoz po Chomutově zdarma. Platba v hotovosti za převzaté zboží probíhá v momentě předání (osobní odběr možný po předchzí domluvě). Objednané zboží Vám zašleme Českou poštou jako OBCHODNÍ BALÍK, který by měl dorazit do druhého pracovního dne od odeslání nebo službou PPL dodání též do druhého dne. Úhrada za zboží probíhá převodem předem na náš účet  u KB a.s. 7509940267/2010, jako Variabilní symbol uvádějte číslo Vaší objednávky, které se Vám zobrazí při dokončení objednávky a taktéž jej naleznete v emailu potvrzujícím přijetí Vaší objednávky nebo kdykoliv při přihlášení pod Vaším profilem do našeho eshopu a shlédnutí historie Vašich objednávek. Další možností úhrady je zaslání zboží na dobírku.  

6) DODACÍ LHŮTA, EXPEDICE ZBOŽÍ

Dodací lhůta je obvykle uvedena u každé položky zvlášť (obvykle 2-5 pracovních dnů). V případě, že některé zboží nebude skladem a nebudeme moci splnit uvedenou dodací lhůtu, budeme Vás neprodleně kontaktovat o jejím prodloužení.

Rozvoz po Chomutově je individuální po předchozí domluvě se zákazníkem obvykle v odpoledních nebo večerních hodinách (předem Vás budeme telefonicky kontaktovat). Veškeré objednané zboží Vám bude doručeno zároveň v jedné dodávce tzn. podle toho, kdy obdržíme od našeho dodavatele poslední položku z Vaší objednávky.

Nezodpovídáme za případné zdržení v dodávce, které by bylo způsobeno jakoukoliv spediční službou. Zákazník je povinen si pohlídat doručení své objednávky od České pošty od okamžiku odeslání oznámení "ODESLÁNO POŠTOU" emailem. Rádi Vám poskytneme podací číslo balíku na požádání.

7) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě nutnosti Vám nepoužité a nepoškozené zboží v původním nepoškozeném obalu vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem a to po předchozí telefonické domluvě (ne na dobírku) na naši adresu. Zboží zaslané na dobírku nebude z naší strany přijato. Náklady spojené s vyměnou zboží nese vždy v plné výši kupující.

K výměně nepřijmeme zboží jakkoliv poškozené, nebo znečištěné, neočištěné od nečistot, chlupů apod.! Takové zboží bude zákazníkovi vráceno. V takovém případě hradí poštovné zákazník.

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Čtěte pozorně!

Případné oprávněné reklamace vyřídíme  podle platného právního řádu k Vaší spokojenosti. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je nám kupující povinen neprodleně hlásit a to do 24 hodin od převzetí!  

Za vady vzniklé spediční službou neručíme!  Doporučujeme Vám nepřebírat si poškozený balíček! V případě zjištění, že bylo zboží spediční službou poškozeno při přepravě si zákazník reklamaci řeší sám s přepravcem ihned po převzetí zboží, nejpozději však do druhého dne od převzetí zboží na jakékoliv pobočce České pošty. V případě kurýrní služby PPL je nutné reklamaci vyřídit přimo s řidičem a to neprodleně.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady!

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci e-mailem, telefonicky
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu (viz. kontakty)
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží z naší strany.

Zjevné vady zboží oznamuje zákazník ihned, nejpozději pak do 3 dnů ode dne dodání zboží. Skryté vady zboží zákazník reklamuje do 14 dní ode dne dodání zboží. Vzhledem k charakteru krmiv, jež jsou zbožím podléhajícím zkáze se specifickými nároky na uskladnění, nebudou pozdější reklamace vyřizovány. Po uznání reklamace bude zákazníkovi zboží vyměněno nebo vrácena uhrazená kupní cena. Zboží musí být vráceno v původním obalu. Doba vyřízení reklamace záleží na druhu krmiva a druhu reklamované vady.

Zboží které od nás nakupujete je určeno a dodáváno výhradně pro Českou Republiku (nikdy ne nakupováno od překupníků z jiných zemí ) proto garantujeme 100% kvalitu  krmiva. 

Výměna a vrácení zboží do 14-ti dnů bez uvedení důvodu: je možné stejným způsobem jako u reklamace. V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČO) a pouze v případě, kdy zákazník není přítomen při převzetí zboží (tedy balíky, dobírky). V ostatních případech dle zákona tento nárok zaniká! Důrazně doporučujeme při osobních odběrech a přivezení zboží kurýrem si zboží zkontrolovat. K odstoupení od kupní smlouvy je nutný originál doklad o koupi. V případě, že jednáním zákazníka vznikne prodávajícímu škoda ve smyslu §55 odst. 1, je kupující povinen tuto škodu uhradit (zejména neúplný obsah, poškozený obsah atp.).

Zboží reklamované do 14-dnů bez udání důvodu přijmeme nepoškozené, kompletní, pokud možno v originálním obalu s případnou visačkou, včetně faktury s číslem objednávky zaslané doporučeně (za případnou ztrátu neručíme a reklamace zásilky řeší odesílatel zásilky, doporučujeme tedy zboží pojistit). Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

 


UPOZORNĚNÍ: Objednávka je závazná dle Občanského zákoníku § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb. V případě nevyzvednutí zásilky ze strany zákazníka zaslané na dobírku , bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží + manipulační poplatek ve výši 400,- Kč.  Manipulační poplatek bude požadován také v případě, kdy si zákazník osobně nepřevezme zboží u nás nebo stornuje  objednávku po uplynulé lhůtě možnosti stornování objednávky. Odesláním objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami www.obchod.badikov.cz a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré výše uvedené nesplacené pohledávky, budou postoupeny právnímu oddělení!

Internetový obchod pro psy a pro kočky www.obchod.badikov.cz

Milena Slabová

Jiráskova 4191
430 03Chomutov
Tel.:  +420737116213, +420722942659

email: obchod@badikov.cz

Naše všeobecné podmínky se řídí platnými právními předpisy pro Českou Republiku.